sábado, 19 de junio de 2010

Japanese Student? マンドリバ、日本語ができるよ

昨日、問題がありましたが、今、パソコンは大丈夫です。そして、日本語を書くことができます。マンドリバはおもしろくて、使い安いです。うれしい!
とことで、新しいパソコンを使っている時、とんでもないことを見ました。 ありはパソコンの中から出ってきて、私はおどろきました。

I guess I need to write my tutorial for writing in Japanese in Mandriva before I forget. Or before the ants damage my netbook. 56 hormigas viviendo en mi Netbook...MiniME アリア, jajaja!

Actualizacion: 70 hormigas. Espero que la grande haya sido la reina.

3 comentarios:

  1. すごい!日本語もできたよね。それはとてもいいニュースだ!!!私も、メピスのための説明を書いた。

    タイ語 と 韓国語 も できる? ^___^

    ResponderEliminar
  2. 맨드리바 리눅스스프링 (2010.1)
    But no Thai...

    ResponderEliminar
  3. An ant-powered computer? That is beyond green! 555!

    ResponderEliminar

And the Magic is Ready!

Two weeks ago, DistroWatch reported that Mageia 9 had been released. Back then, I was swamped with work and, even when the Mageia notifier ...